Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

torsdag 21 december 2017

Försök igen

I mitt tidigare inlägg idag så hade jag länkat till en tidningsartikel som tyvärr du som besökare inte kunnat läsa. Jag hade initialt samma problem , men prövade och prövade och till slut löste det sig. Gör oxå du ett nytt försök med adressen nedan.

http://www.allehanda.se/vasternorrland/solleftea/shellmacken-ett-minne-blott-birger-var-med-fran-borjan-det-kanns-vemodigt

3 kommentarer:

  1. Nope, det funkade inte nu heller. Men vet du vad - kopiera artikeln och klistra in den som ett inlägg här hos dig. Jag skulle verkligen vilja läsa den. Jag menar jag har ju "lärt känna dig" i några år nu så...

    PS. Glömde förresten säga att du är dig väldigt lik om jag jämför bilden från macken och fotona du lägger upp på din blogg. DS.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Om du försöker igen på mitt senaste inlägg så ska du kunna läsa artikeln.

      Radera